Získaj oceneniezamestnávateľroka medzimarketingovýmiagentúrami

Zlatá Stoličkaje len jedna

Na Digitálnej Univerzite sme vytvorili súťaž o najlepšieho zamestnávateľa medzi marketingovými agentúrami. Máme vyše 3000 absolventov a chceme marketérov nielen vzdelávať, ale chceme pre nich aj zlepšiť podmienky na trhu práce.

Agentúry medzi sebou rady súťažia, a tak im prinášame ocenenie, ktoré veríme, že bude mať pre nich hodnotu.

Je to priestor ako sa môžu zviditeľniť, zistiť v čom sa môžu zlepšiť 
a získať tak kvalitnejších zamestnancov.

Zlatá Stoličkaje len jedna

Na Digitálnej Univerzite sme vytvorili súťaž o najlepšieho zamestnávateľa medzi marketingovými agentúrami. Máme vyše 2970 absolventov a chceme marketérov nielen vzdelávať, ale chceme pre nich aj zlepšiť podmienky na trhu práce.

Agentúry medzi sebou rady súťažia, a tak im prinášame ocenenie, ktoré veríme, že bude mať pre nich hodnotu.

Je to priestor ako sa môžu zviditeľniť, zistiť v čom sa môžu zlepšiť 
a získať tak kvalitnejších zamestnancov.

Prečo sa zapojiť

Zviditeľnenie

Víťaz sa zviditeľní v marketingových kruhoch a pritiahne nových kvalitných zamestnancov.

Prehľad

Získate prehľad o situácií na pracovnom trhovu a tiež ako sa trh za posledný rok zmenil.

Spätná väzba

V podrobnom reporte zistíte svoje silné a slabé stránky v porovnaní s konkurenciou.

Napredovanie

Získate štvrťročné predplatné pre všetkých svojich zamestnancov v Klube Digitálnej Univerzity.

Víťaz 2024

Zametnávateľ roka 2024

Špeciálne ocenenia 2024

Za benefity pre zamestnancov medzi marketingovými agentúrami získal Front Row

Za vzdelávanie zamestnancov medzi marketingovými agentúrami získal PS:Digital

FAQ

Zlatá Stolička je súťaž o najlepšieho zamestnávateľa roka medzi marketingovými agentúrami. Súťaž je vytvorená pod záštitou Digitálnej Univerzity. Agentúry sú porovnávané na základe pracovných podmienok, ktoré poskytujú svojim ľuďom.

Cieľom súťaže je zlepšovať pracovné prostredie v dynamicky sa rozvíjajúcom odvetví marketingu. Poslaním organizátora súťaže, Digitálnej Univerzity, je pomôcť absolventom, nielen so vzdelaním a uplatnením sa na trhu práce, ale aj so skvalitnením ich budúceho pracovného prostredia.

Zapojiť sa môže každá marketingová, reklamná, mediálna, či digitálna agentúra, ktorá má aspoň 5 zamestnancov na plný úväzok alebo stálych interných živnostníkov, dosahuje obrat aspoň 100 000 eur ročne a funguje aspoň 3 roky.

Víťaz súťaže získa ocenenie Zlatá Stolička za najlepšieho zamestnávateľa roka medzi reklamnými agentúrami. Ocenením sa bude môcť prezentovať na webe, sociálnych sieťach a ostatných kanáloch, aby zaujal tých najlepších zamestnancov.

Okrem hlavného ocenenia budete môcť vyhrať aj špeciálne ocenenia v rámci kategórií. V roku 2023 to boli ocenenia za najštedrejšieho zamestnávateľa, za firemnú kultúru, za investície do vzdelávania, za najstabilnejšieho zamestnávateľa a za najlepšie benefity.

Víťaz súťaže sa zviditeľní v marketingových kruhoch a môže tak pritiahnuť nových kvalitných zamestnancov. Ak však nevyhráte, získate množstvo benefitov:

  • Dostanete prehľad o situácii na trhu, ako sa za posledný rok zmenil.
  • Zistíte, v čom vynikáte alebo zaostáváte v porovnaní s ostatnými agentúrami, čo vám pomôže v napredovaní.
  • Digitálna Univerzita bude rok promovať vaše nové pracovné pozície medzi študentami.
  • Všetci vaši zamestnanci získajú vstup do vzdelávacej platformy Klub Digitálnej Univerzity na 3 mesiace zadarmo.
  • Budete sa môcť zúčastniť špeciálneho webináru s Oliverom Jakubíkom, kde sa dozviete, ako si získať a udržať marketéra, budovať firemnú kultúru a robiť správny HR marketing.

Zverejnené bude len meno víťaza a všeobecný štatistický prehľad. Výsledky ostatných agentúr budú anonymné a každá agentúra dostane len svoje konkrétne štatistiky.

Zapojiť sa môžete vyplnením registračného formulára, ktorý nájdete v menu „Registrácia“.

Výber víťaza pozostáva z nasledovných krokov:

  1. Selekcia agentúr, ktoré spĺňajú podmienky pre zapojenie sa do súťaže.
  2. Vyhodnocovanie jednotlivých kritérií, ktoré o sebe agentúra poskytla v dotazníku.
  3. Overovanie pravdivosti uvedených informácií.
  4. Výber absolútneho víťaza a jeho vyhlásenie.

Dotazník pozostáva z 16 hlavných kategórií a k nim prislúchajúcich podkategórií, aby sa zabezpečilo relevantné porovnanie. Hlavné kategórié sú: mzdy, odmeny, benefity, rozvoj zamestnancov, pracovné prostredie, a pod. Kategórie, v ktorých sú agentúry porovnávané boli starostlivo vyberané komisiou zloženou z profesionálov z marketingového prostredia.

O víťazovi nerozhoduje verejné hlasovanie ani hlasovanie zamestnancov, ktoré môže byť subjektívne. Rozhodne skóre zostavené na základe množstva hodnotiacich kritérií a dát, ktoré budú overované.

Áno môže. V roku 2023 vyhrala Zlatú Stoličku menšia agentúra dabl., ktorá pôsobí v Nitre. Otázky a kritéria hodnotenia sú nastavené tak, aby nikoho neznevíhodňovali, ale bolo to objektívne podľa reálnych pracovných podmienok.

Víťaz súťaže bude vyhlásený na podujatí Marketingovica – večer dňa 28. novembra 2024. Je to najlepšie miesto, na ktorom môžete zahviezdiť medzi mladými a nadšenými marketérmi.

Čas na prihlásenie je do 12. novembra 2024

Organizátorom súťaže je Digitálna Univerzita, inovatívna vzdelávacia inštitúcia v oblasti digitálneho marketingu a manažérskych zručností. Má vyše 3 000 úspešných absolventov, ktorým pomohla nájsť si zamestnanie alebo naštartovať ich podnikanie.

Nezávislým garantom súťaže bude Oliver Jakubík, známy marketér a HR v jednej osobe, preto je najideálnejšiou osobou.

Partneri