Získaj ocenenie
zamestnávateľ
roka medzi
marketingovými
agentúrami

Zlatá Stolička
je len jedna

Na Digitálnej Univerzite sme vytvorili súťaž o najlepšieho zamestnávateľa medzi marketingovými agentúrami. Máme vyše 1600 absolventov a chceme marketérov nielen vzdelávať, ale chceme pre nich aj zlepšiť podmienky na trhu práce.

Agentúry medzi sebou rady súťažia, a tak im prinášame ocenenie, ktoré veríme, že bude mať pre nich hodnotu.

Je to priestor ako sa môžu zviditeľniť, zistiť v čom sa môžu zlepšiť 
a získať tak kvalitnejších zamestnancov.

Zlatá Stolička
je len jedna

Na Digitálnej Univerzite sme vytvorili súťaž o najlepšieho zamestnávateľa medzi marketingovými agentúrami. Máme vyše 1600 absolventov a chceme marketérov nielen vzdelávať, ale chceme pre nich aj zlepšiť podmienky na trhu práce.

Agentúry medzi sebou rady súťažia, a tak im prinášame ocenenie, ktoré veríme, že bude mať pre nich hodnotu.

Je to priestor ako sa môžu zviditeľniť, zistiť v čom sa môžu zlepšiť 
a získať tak kvalitnejších zamestnancov.

Prečo sa zapojiť

Zviditeľnenie

Získajte Zlatú Stoličku, zahviezdite tak na trhu práce a prilákajte najkvalitnejších ľudí.

Spätná väzba

Zistite svoje silné a slabé stránky v porovnaní s konkurenciou.

Prehľad

Získajte prehľad o benefitoch, platoch a pracovnom prostredí v marketingu.

FAQ

Zlatá Stolička je súťaž o najlepšieho zamestnávateľa roka medzi marketingovými agentúrami. Súťaž je vytvorená pod záštitou Digitálnej Univerzity. Agentúry sú porovnávané na základe pracovných podmienok, ktoré poskytujú svojim ľuďom.

Cieľom súťaže je zlepšovať pracovné prostredie v dynamicky sa rozvíjajúcom odvetví marketingu. Poslaním organizátora súťaže, Digitálnej Univerzity, je pomôcť absolventom, nielen so vzdelaním a uplatnením sa na trhu práce, ale aj so skvalitnením ich budúceho pracovného prostredia.

Zapojiť sa môže každá marketingová, reklamná, mediálna, či digitálna agentúra, ktorá má aspoň 5 zamestnancov na plný úväzok alebo stálych interných živnostníkov, dosahuje obrat aspoň 100 000 eur ročne a funguje aspoň 3 roky.

Víťaz súťaže sa zviditeľní v marketingových kruhoch a môže tak pritiahnuť nových kvalitných zamestnancov. Okrem toho všetci zapojení dostanú prehľad o situácii na trhu, zistia v čom vynikajú alebo zaostávajú v porovnaní s ostatnými agentúrami, čo im pomôže v napredovaní.

Víťaz súťaže získa ocenenie Zlatá Stolička za najlepšieho zamestnávateľa roka medzi reklamnými agentúrami. Ocenením sa bude môcť prezentovať na webe, sociálnych sieťach a ostatných kanáloch, aby zaujal tých najlepších zamestnancov. Víťaz aj ostatné zapojené agentúry dostanú vyhodnotenie výsledkov, uvidia svoje skóre v porovnaní s konkurenciou a tiež konkrétne oblasti, v ktorých vynikajú a v ktorých naopak zaostávajú. Okrem víťaza je poradie anonymné a svoje výsledky vidí len daná agentúra.

Zverejnené bude len meno víťaza a všeobecný štatistický prehľad. Výsledky ostatných agentúr budú anonymné a každá agentúra dostane len svoje konkrétne štatistiky.

Zapojiť sa môžete vyplnením registračného formulára na tejto webovej stránke.

Výber víťaza pozostáva z nasledovných krokov:

  1. Selekcia agentúr, ktoré spĺňajú podmienky pre zapojenie sa do súťaže.
  2. Vyhodnocovanie jednotlivých kritérií, ktoré o sebe agentúra poskytla v dotazníku.
  3. Overovanie pravdivosti uvedených informácií.
  4. Výber absolútneho víťaza a jeho vyhlásenie.

Dotazník pozostáva z 16 hlavných kategórií a k nim prislúchajúcich podkategórií, aby sa zabezpečilo relevantné porovnanie. Hlavné kategórié sú: mzdy, odmeny, benefity, rozvoj zamestnancov, pracovné prostredie, a pod. Kategórie, v ktorých sú agentúry porovnávané boli starostlivo vyberané komisiou zloženou z profesionálov z marketingového prostredia.

O víťazovi nerozhoduje verejné hlasovanie ani hlasovanie zamestnancov, ktoré môže byť subjektívne. Rozhodne skóre zostavené na základe množstva hodnotiacich kritérií a dát, ktoré budú overované.

Víťaz súťaže bude vyhlásený na podujatí Marketingovica – večer dňa 30. novembra. Je to najlepšie miesto, na ktorom môžete zahviezdiť medzi mladými a nadšenými marketérmi.

Čas na prihlásenie je do 8. novembra 2023

Organizátorom súťaže je Digitálna Univerzita, inovatívna vzdelávacia inštitúcia v oblasti digitálneho marketingu a manažérskych zručností. Má vyše 1 600 úspešných absolventov, ktorým pomohla nájsť si zamestnanie alebo naštartovať ich podnikanie.

Garantom súťaže bude Oliver Jakubík, známy marketér a HR v jednej osobe, preto je najideálnejšiou osobou.

Partneri